Vi tilbyr utvidet allmenpraksis

Vi er 5 erfarne allmentannleger som utfører all generell tannbehandling. Vi jobber tett sammen og konsulterer hverandre ved behov. Vi tilbyr de aller fleste behandlinger, og ved behov henviser vi spesialist. Viktigste fokus er smertefri behandling og faglig god kvalitet. Samtlige tannleger holder seg kontinuerlig faglig oppdatert.

Vi tilbyr utvidet allmenpraksis

nitafoto YF3A0577
Allmenpraksis

Alle pasienter får sin faste tannlege hos oss. Vi tilbyr fast innkalling etter individuelle behov som tannlegen vurderer.

dental
Implantatprotetikk

2 av våre tannleger, Kristin Brevik og Are Helling, har spesialkompetanse for innsetting av kroner, broer og proteser på implantater.

dental 3
Kroner – Broer – Porselensfasader

Hos oss lager vi alle typer kroner, broer, porselensfasader og proteser. Vi vurderer hva som er best for deg.

teeth 4
Tannkirurgi

Vi utfører de fleste kirurgiske prosedyrer. Det meste av den kirurgiske behandlingen blir støttet av HELFO, og du betaler kun en egenandel.

Akuttbehandling

Vi tilbyr stort sett alltid time på dagen ved smerter eller akutte skader som krever snarlig behandling.

Hvor ofte bør man gå til tannlegen
Rotfylling

Rotfyllingene ved vår klinikk utføres med det mest moderne maskinelle utstyr og digitale måleapparater.

dental 4
Estetikk

Vi ønsker at alle skal ha tenner de ønsker å smile med. Vi ønsker å tilby deg faglig forsvarlig behandling som du kan bli fornøyd med.

teeth 5
Kjeveortopedi/tannregulering

Det utføres enkel kjeveortopedisk tannbehandling på pasienter som ikke har krav på refusjon fra Helfo.

Personvernerklæring
Tannkjøttssykdom/periodontitt

Ved Sandvika Tannklinikk undersøker vi alltid tannkjøtt og slimhinner grundig. Alle får renset tenner etter behov.

teeth 6
Spørsmål?

Har du spørsmål vedrørende en av våre behandlinger. Ta gjerne kontakt med oss!

question